Tarik Songsang Rasa

Assalamualaikum awak

Sangkaan saya pada awak tentang saya:
  1. Awak memang benci gila pada saya.
  2. Awak sangat berharap yangg kita tak pernah jumpa.
  3. Kalau boleh awak padam saya dari sejarah hidup awak macam memadam lukisan, dah lama awak lakukan.
Saya yakin ianya bukan sangkaan tapi kenyataan.

Bagi saya...teruskan saja ... Padam terus saya dari sejarah awak agar tiada rasa benci kerana 'benci' itu akan hanya merosakkan diri awak.

Dan kebencian awak itu menyakitkan saya ... Sakit! 

..... Ops! Saya tiada hak mengeluh.
Hmm...tak apa...awak takkan baca pun sebab akaun awak ni dah lama tak aktif.

(Hmm...bagus gak). Boleh saya celoteh apa saja di sinikan...peliklah sebab awak guna nama Diah.

Dari mula lagi rasa nak tahu tapi saya bersabar untuk tidak tanya.....

(kagum ngan diri sendiri sebab dapat menahan diri).

Kalau saya boleh meneka ...pasti ada kaitan dengan 'Keranamu Diah'.
Hmm...apalah ada pada Diah, seorang perempuan yang sakit jiwanya. Menyeret kenangan silam dalam dunia hari ini.

Pasti Diah itu tidak seperti yang awak harapkan.

Upss!!!

Saya yakin kalau awak baca apa yang saya tulis ni , mesti awak akan kata- 'Jangan perasanlah!. Kau ingat aku minat ingat kau atau cerita merepek kau!'.

Hahaha...kelakar!!!

Suka hati awaklah.

Ditakdirkan saya kenal awak dan tak pernah mampu hilangkan awak. Pelik tapi benar...macam peliknya anjing dan kucing yang boleh berkawan baik atau ibu kucing yang ambil anak itik sebagai anak angkat.

Aduhhh!!! Merepek saja

Hmm...tak apalah. Mungkin ini kali terakhir saya merepek kerana awak.

Selamat hari lahir

Kalau awak sampai terbaca apa yang saya tuliskan ka atas mesti awak marah gilakan. :grin:

Kalau sampai itu terjadi...saya minta maaf.

Atas tu semua saya mengarut saja...jangan ambil hati ok !!!

Bukan apa ... Asalnya main-main aje....... tapi terhantarlah pulak. Tak boleh tarik balik.

Entah macam mana jadi merepeklah pulak. Sorry

Delete aje semuanya ok.

Saya tengok gambar awak berbasikal. Awak nampak happy. Lagi pula awak benar-benar sudah sedia membuka fasa baru dlm hidup. Alhamdulillah. Syukur sangat.

Rasanya saya harus mengundur sepenuhnya. Itu lebih baik buat awak. Mungkin satu kesilapan saya pinta untuk jadi kawan "facebook" awak.

Tak apalah...mungkin juga takdir.

Tak perlu difikirkan pasal hal itu. Saya tahu apa yang perlu saya lakukan.

Moga awak sentiasa bahagia dunia dan akhirat, tentunya harapan saya- awak bahagia dengan keluarga. Mereka juga harus mempunyai seorang suami dan ayah yang hatinya sepenuhnya buat mereka.


Maaflah awak

Saya terpanggil utk mencoretkan sesuatu di sini.

Satu perkara - berterus terang saja yang awak mahu mengjindari saya. Bukan susah...jangan awak fikir dengan berterus terang itu akan membuatkan saya sedih.

Tak awak ... Saya lebih suka org yg berani berterus terang. Ketika saya nak jadi kawan facebook awak pun saya tanya dulu. Kenapa tak kata jangan. Ini bukan caranya menghargai org lain.

Saya bukan sedih tapi rasa terhina dengan semua ini.

Sememangnya sikap awak dan saya memang jauh berbeza. Inilah hikmah terbesar kita tak ditakdirkan bersama.

Mungkin ada baiknya awak sendiri hapuskan segala yang ada kaitan dengan saya.


Maafkan saya kerana mengganggu kehidupan dan kebahagiaan awak. Harap tiada yang tertunggak di akhirat nanti. Saya sendiri maafkan awak atas segala2 nya.

Saya harap tiada lagi yang tidak beres antara kita.


Awak...kadang-kadang saya tak faham ngan kita ni. Ada masanya bagaikan rajuk panjang. Diam seribu bahasa...bagaikan Perang dingin.

Tiba-tiba macam ok...pelikkan ?.

Ruangan ini dah jadi mcm diary pulak...sebenarnya tiap kali kita berhubungan semula, ianya membuatkan saya rindukan awak.

Perasaan yang membuatkan saya resah. Sebab tulah sebolehnya saya memaksa diri menyepi tapi...awak pun kenal saya. Saya tetap saya...itulah kelemahan saya.

Hmm...hari ni saya rasa yakin...awak adalah teman.

Insya Allah...ianya akan kekal begitu.

Teman yang baik saling mendoakan kebahagiaan satu sama lain. Asal saja awak bahagia...saya pasti bahagia.
Share:

0 komen:

Total Pageviews

Labels

Teman Blog

Pengikut